22 Jul 2009

Berlin

Stigli smo u Berlin nakon sto je voz kasnio 110min, ali smo uspeli da uhvatimo na vreme vezu od Minhena do Berlina. U hotelu u Berlinu smo se sreli sa studentima iz Albanije i Crne Gore, kao i iz Bosne. Sutra se sastavljamo u grupe po 10 i imamo neko takmicenje po gradu-koja grupa ce biti kreativnija i sto bolje ispuniti odredjene zadatke i, usput, upoznati grad. Inace, ovo malo Berlina sto sam videla do sada uopste me nije odusevilo. Grad je prljav, ima dosta hladnih ljudi koji ne zele da pomognu, niti da imaju bilo kakve veze sa engleskih jezikom. Ulice su prljave, a grad nema lep i jasan koncept kao sto ima Bec. Ima dosta novih zgrada koje su samo staklo, metal i beton, a izmedju kao da je neko postavio drvece u kamen. Nije u stilu tople nase Srbije. Videcemo sutra sta ovaj grad jos ima da pruzi. Sve vas volim!!!

6 comments:

  1. E Mirce ne ocekuj previse od Nemaca! Jos na Uiverzijadi sam uocio da su samo uctivi i nista vise od toga! A Berlin ako te do sad nije odusevio malo je verovatno da ce to da se promeni! Ali srecno u potrazi! :-)
    Boki

    ReplyDelete
  2. ..Keln (cini mi se da i tamo ides)je lep.. ima dosta dobrih lokala za izlazak, divnu katedralu u centru i uredjen je..bar je takav moj utisak..Inace,nemacki gradovi su mi strashni :)
    Lep provod :)

    Ljubac!


    Tamaris

    ReplyDelete
  3. P.S. iako ti se ne dja Berlin, baci slike..:)

    Tamaris

    ReplyDelete
  4. Boli te uvo,ti uživaš dok se mi čvarimo na ovom toplom asfaltu u Beogradu. Mada,i pored svega toga,on je najlepši,najveći,najtopliji,naj naj naj.
    Ljubim te

    Jeca-ČUPA

    ReplyDelete
  5. Stavi bre neku sliku da vidimo i ta čuda

    Jeca-ČUPA

    ReplyDelete
  6. E,ljudi, probacu da kacim te slike, malo mi je otezan pristup netu. ;) Hvala za komentare ;*

    ReplyDelete