29 Jul 2009

Wuppertal


Verujte da ni ja nisam cula za ovo mesto koje ima oko 420.000 stanovnika i nalazi se izmedju Kelna i Diseldorfa na zapadu Nemacke. Uspesno sam prebrodila put od nekih 11h da bih iz Beca presla ovde. Smestila sam se sinoc kod komsijine sestre i sada krecem u obilazak Kelna.
Mala digresija-u Bratislavi gde sam provela jedno popodne, nakacila su mi se dva Spanca koji imaju oko 35god. i po svemu sudeci su gej. Tako da sam se ja setala slovenackom prestonicom zajedno sa njima, seli smo i u neki restoran i rucali, ali nista od te njihove galantnosti-sama sam sebi placala troskove sto i jeste ok, sto se mene tice. Inace, Bratislava je, cini mi se, siromasnija od Beograda. Ceo stari deo grada koji je sacinjen od uskih, krivudavih, kaldrmisanih ulica, moze da se predje za oko 2h. Ali, ono sto definitivno vredi jesu njihovi momci. Neka me moj Marko izvini, ali zene, onu lepotu morate da vidite. Steta sto zbog onih Spanaca nisam nasla zgodnu priliku da uslikam neki primerak savrsenstva, zato cu to prepustiti vasoj masti sa par naznaka-imaju plavu kosu i plave oci, ali su lepi, lepi, ma nemam reci.
Elem, ovaj Wuppertal je fin gradic u kojem skoro da niko ne govori engleski. U njemu se nalazi kuca Fridriha Engelsa i jedinstveni u Evropi viseci vozovi. Nisu losi. Malo su stari-sistem je izgradjen pre 100god. i malo se ljujaju na visini od 10m ali sluze svrsi.
Na putu ka ovom gradu, prosli smo dolinu reke Majne u blizini Koblenca. Mnoogo je lepo. Uz obalu reke su nacickana sela. Svako selo ima crkvu smestenu u dolini, izmedju dva brda, a na vrhu brda je stari dvorac. I opet. I opet.

5 comments:

  1. E sad si me stavrno razocarala Miro sto nemas slike od tih frajera. Ali znam ja sta jeu pitanju,hoces ih samo za sebe odnosno za tvoje oci,pa se kao vadis na Spance da nisi mogla od njih da ih slikas. No dobro.... Upamticu ti ovo...
    Ljubim te bleso,vidim da uzivas. I treba,zasluzila si.
    Samo da znas da i mi ovde uzivamo :-)

    Jeca-Chupa

    ReplyDelete
  2. batali to svrckanje i dodji kod na u Minhen, i ovde je interesantno i pi... pijancenje kod tvoje seke svako vece, kao i treninzi za 2.8 i 8.8. ima jos svasta pa ti vidi, kakvi bre slovaci nemoj da te ja sredim a tvoj marko neka ti radi sta oce. A tek misko sta sve radi... MARKO JOVANOVIC

    ReplyDelete
  3. Devojcice vidim ja da se ti tamo bas lepo provodis :-))
    Ma samo uzivaj, zasluzila si!
    Jedva cekam da vidim nove slike i tvoje komentare.
    ljubim te punoooooooo!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Jeco, ma, nisam mogla stvarno, ali, cim nam ovi srede te viye, odlayimo tamo na vikend, da obidjemo Slovake, cisto onako... ;)
    Marko, znam ja gde i s kim ti bancis, a kad ti dodjem u taj München neces moci da me se otreses par dana, a posle cu opet negde da odleprsam...
    Mirna, srce moje, nalecem na svakakve ljude i svasta mi se desava, ali tim interesantnije...

    ReplyDelete
  5. Tupane, SLOVACKA prestonica:):*

    ReplyDelete