12 Aug 2009

Barcelona

Treci dan provodim ovde i mogu vam reci da mi je bas lepo. Ostacu makar jos 2. Drugarica mi Sonja ostala malo u Madridu, jer je upoznala nekog Spanca na Univerzijadi, pa joj je on obezbedio smestaj (isplati se volontirati =)), a ja resih da sto vise vremena provedem u Barsi, pa ti se nas dve posle San Sebastijana razdvojismo.
Bilo je i pehova do sada. Prvo, potrosila sam pare na kartici koju sam koristila za rezervacije hostela, pa sam morala da idem na slepo u Barsi, odnosno, imala sam samo adresu. Sva sreca, te sam ostala u istom hostelu evo vec 4. dan. Drugo, zaboravila sam flash u kompu u hodniku hostela i stojao je tamo jadnicak 5,6h, ali ga niko nije uzeo, i to onaj lepi, famozni koji sam dobila od fakulteta. Sto imam srece i sto su fini neki ljudi ovde. Trece, u Parizu sam cekala 45min u redu u supermarketu za 3stvari u redu koji je namenjen samo za placanje preko kartice, a naravno da sam ponela samo kes, tako da je sve bilo uzalud. Eto, kad ne znate jezik, svasta moze da vas snadje.
Jeste da sam dosla sama u Barsu, ali sam odmah nasla drustvo. Prvog dana, cula sam neke nase kako komentarisu nesto na ulici, prisla im i pridruzila se grupi. Sa jednom starijom gospodjom sam otisla da vidim magicnu fontanu koja je doista magicna, nakon toga smo se nasle sa celom njenom ekipom (30ak ljudi), koja je na proputovanju Spanija-Portugal, u nekoj kafanici, pivnici, sta li je, da probamo tu cuvenu sangriju i mogu vam reci da je odlicna, ni nalik onoj bledoj sangriji koja dominira nasim prostorima. Boga mi se tu i zaselo i zapilo. Sutradan sam se setala, pazarila nesto, uvece se nasla sa jednim Spancem Francisc-om koga upoznah u Bratislavi. On me vodio na pivo i pokazao mi Gaudijeve gradjevine uz podrobna objasnjenja. Juce ceo dan provedoh na suncanoj, peskovitoj plazi Barseloneta- uh, kakva je voda slana i lepa.
Elem, ne bih da duzim. Vecina vas je vec bila u Barsi i znate kako je lepa, a za one koji nisu bili, bicu virtuelni vodic kada se vratim. =)
Barcelona

9 comments:

  1. pa što ne pričaju Srpski da ih ceo svet razume, a ne ovako, stvarno nisu normalni ti Španci.

    ReplyDelete
  2. Ko mi se to javlja? Ma, latinoameriske serije su cudo, dosta razbiram ja taj spanski...

    ReplyDelete
  3. Ne bi ti bila Mira kada ne bi negde nesto zaboravila :) :) :)!!!!E bas je magicna ta fontana, zajedno sa njom i ti delujes magicno, ali samo delujes :)- salim se zekane!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Da te obavetim samo da imamo msn i face,da ti javim pre nego sto dodjes,da me ne ubijes,i ajde vise dolazi kuci,e i gumene bombone mi kupi!cujemo se!Marina

    ReplyDelete
  5. Stizem kuci 18og definitivno.
    A, bre, ponasajte se fino ako mislite da dobijete ista od mene. Soba da mi bude sredjena, stvar ciste i ispeglane-sve na svom mestu, inace, Prcko, nista od poklona...

    ReplyDelete
  6. Ono javljanje je bilo od tvog bate koji je veliki protivnik tih glupih serija, onaj sto je kao na informacijama a samim tim i znam da ti je Prcko uništio sobu tj. pokr'o većinu stvari iz nje i da ti je soba u haosu. to su pouzdane informacije. kao i da ti seka Maja ostaje svako veče u kafani do 3,4 sata, često čak i bespotrebno, a za ono izbacivanje mene u sitne sate ću da je tužim! a el ću da dobijem i ja nešto za ovo otkucavanje tvojih bližnjih, koji su danas u šljivaru. Žalila mi se Maja sinoć. Samo ti uživaj tamo dok se mi ovde patimo po kafanama

    ReplyDelete
  7. Pozdrav Mirooooo! :D

    Evo i ja da ti se javim, pratim i ja blog, al'iz potaje ;-)

    Uzivaj i lepo provedi i ove preostale dane! :)

    Jovanche ;)

    ReplyDelete
  8. Hej bleso,jel ostaješ u Bg kad dođeš ili ideš pravo u Smederevo??? Kad stižeš 18tog? Javi da te sačekamo ja i Andreja...
    Ljubim

    Jeca-Čupa

    ReplyDelete
  9. Hvala ljudi moji najsladji i najdrazi sto pratitie moja desavanja.
    Konacno dolazim u Beograd 18og po rasporedu u 12:25h stie voz.
    Nemam konkretan plan, ali verovatno cu se zadrzati u BGu samo par sati, pa idem kuci konacno, bas sam se svega uzelela.
    Marko ce me cekati na stanici. Jeco, javicu ti se kad predjem granicu, pa mozemo da se vidimo kad ti odgovara, ili da me sacekate ili da se kasnije druzimo, ma sta god, samo da dodjem, pa cemo lako... =)

    ReplyDelete