10 Aug 2009

San Sebastian, Barsa

San Sebastijan je doista bio nesto posebno, prvenstveno zbog atmosfere koja je vladala tamo.
U subotu je bilo svecano otvaranje festivala Semana Grande. Ulice su bile preplavljene ljudima, muzikom i dogadjajima. Kroz grad je predvece prosla svecana povorka sa sviracima i posebnim lutkama. Cela ta povorka je bila pracena velikim brojem demonstranata koji su iskoristili ovo otvaranje da iskazu svoja politicka ubedjenja, a oko njih bese mnogo policajaca i onda je nastala guzva u gradu. Nije bilo incidenata, ali je bilo napeto. Tako, da znate, gluposti se ne desavaju samo kod nas.
Poslednje, odnosno to drugo vece koje sam provela tamo (subota), vatromet je bio jedan od najlepsih koje sam ikad videla i trajao je vise od 20min. Celo nebo je postalo uzareno, kao da se brzinom svetlosti krecete kroz svemir i on vam pokazuje sve svoje lepote. Na nebu sve sija od boja i kreativnih oblika i pokreta, a na zemlji ljudi se nacickali pokraj obale okeana i gledaju uzbudjeni odsjaje i vatrene vratolomije sirom otvorenih ociju. Imala sam srecu da budem na tom mestu bas tada i da mi ta okolnost pruzi predivna osecanja i odusevljenje. Sitna kisa je padala, ali to nikako nije smetalo. Cak, stavise, ona je unela izvesnu dozu romantike u spektakularnu noc.
Nakon vatrometa, meni nije bilo vreme za spavanje. Sa nekoliko ljudi iz hostela (na slici su-3 iz Australije, 1 Izraelac i 1 Nemica) krenula sam na koncert neke cuvene spanske pevacice (ne secam se imena). Naravno da je bio na plazi: uzeli smo bokale nekog vina pomesanog sa limunadom (uopste nije lose kao sto mozda zvuci), kisa je pocela da pada, ja sam pokusavala da razumem reci pesama i zahvaljujuci meksickim sapunicama, uopste mi nije islo lose. Nakon toga, mokri, ali veseli, otisli smo u neki bar da popijemo jos po koju, a kada je vlazna odeca pocela da smeta, kao i hladnoca, sta bismo drugo, nego izasli na kisu i sa jednim Ircem igrali Irish dance. Ludo li je sve to proteklo i trajalo do 4h, a budjenje za voz usledilo je u 7h i taj me voz odvede u Barsu. A, Barsa...
San Sebastijan

5 comments:

  1. gde siiiiiiiiiiiiiii..........
    baš mi drago što se lepo provodiš!!!!
    dal si stigla do barse? dal si našla povoljan smeštaj u barsu?? dal si sama ili si sa sonjom?? kako ti je vreme dole? cujem imala si kišu!! kolko ostaješ u barsu i šta planiraš posle??
    jako te bubim
    jeca i ivan paris

    ReplyDelete
  2. Loces vino, nesreco jedna aaaa :):)???Ako, ako samo uzivaj!!!!!Mislim na tebe!!!!!Zeka-peka

    ReplyDelete
  3. Au i ti pijančiš, dal nam je to u genima ili šta, ništa bez vina-zar ne? Tek sad sam pročitao sve juče nisam bio u stanju jer sam u nedelju ustao komiran i odmah na rakiju do kasno u noć pa sam jučerašnji dan jedva preživeo. Maja je haotična i ona ima svašta po nešto, čak me izbaci iz kafane jedne noći,tj, ukapirao sam da sam višak ali o tome više u 4 oka. i prcko ti skita samo tako al i to moram da prećutim. Ima još svašta po nešto ali treba se setiti posle dva dana teške pijanke i preskakanja auto puta koje je bilo interesantno kao i stopiranje turaka. Svi pričaju o toj vamoznoj maturi i 98% ljudi koji su došli su bili pijani i do jutra u paketu. aj pa uživaj

    ReplyDelete
  4. Mirce,elem samo da ti se javim,da znas da sam jos uz tebe,mada neta vise nigde nema!!!Srecom nekako se snadjem!A ti uzivaj do kraja,lepo se provedi.....
    Boki

    ReplyDelete
  5. Hvala, ljudi, na svemu...
    Jeco, nikako da ti se javim. Bordo i San Sebastijan su bili odlicni, bilo je malo kise,ali nista strasno. Sonja je vec treci dan u Madridu, a ja sam sama ovde u Barsi. Smestaj sam nasla jako povoljan ovde u centru, nasla sam i drustvo, a Sonja stize za sat,dva.Bila sam i na plazu, a vreme je ovde bas suncano. Mnogo vas ljubim i hvala vam sto brinete za nas. Ne znam kako da vam se oduzim, ali smislicu nesto kad mi dodjete u Srbiju =)

    ReplyDelete