30 Jul 2009

Izlet do Amsterdama

Sto jest, ono a jest, lep li je Amsterdam, ali je previse liberalan za moja shvatanja. Ima "slatkisa" na svakom koraku, a sto u zenskom obliku u ulici crvenih fenjera, a sto u vidu travki pobrljavki. Bejah tamo samo par sati, ali vise nego dovoljno. Inace, videh tu cuvenu ulicu, i nije samo ulica, vec ceo kraj i to u centru grada, a devojke su stajale u svojim prozorima i usred dana. Bas mi je bilo cudno-pa, to doista postoji, a paradoks je da u sred te oblasti stoji crkva i cini mi se da prikuplja milostinju i za prostitutke. Inace, ne znam kako se krecu cene po tom pitanju, ali ovako grad je skup. Vredno pomena je i voznja brodicem po mnogobrojnim kanalima grada. Lep, drugaciji, ziv grad koji moze biti jako opasan ako ste na pogresnom mestu u pravo vreme. Slike i ostale opise kacim iduci put. Pozz, odoh, gladna sam ,bre! ;=)

4 comments:

  1. Mirce, stavi te slike iz ulice crvenog fenjera!Ako vec ne mogu uzivo, gledacu na slikama! he, he............ u stvari ne moras, gledacu ih natenane kad dodjes...:-)
    Boki

    ReplyDelete
  2. boki je apsolutno u pravu, slike na sunce. ja da bančim?,to apsolutno nije tačno i kategorički odbijam te niske insinuacuje i provokacije na moj račun. noćas bila pijanka do 4, a sad na 988 ništa bne vidim, opet će ga najebem. uživaj care

    ReplyDelete
  3. Mirdzanaaaaa! Evo i ja da se javim.
    Juce sam dosla iz Ohrida,10 dana savrsenstva!
    Kombinacija juzne obale Francuske,malo Grcke i malo Amsterdama :-) Sada se trijeznim polako.
    Vidim da je tebi super,sve sam procitala. Uzivaj samo! I cuvaj se,opasni su ti stranci :-) Lidija

    ReplyDelete
  4. Lido; bas mi je drago. Ma; znam ja kako je lepo tamo. Kad ti se vratim, bice brdo slika s moje strana, a nadam se i da ti imas cime da mi se pohvalis =8

    ReplyDelete