25 Jul 2009

Praha


Sinoc dodjosmo u ovaj velelepni grad. Posle Nemacke, ovo je palo tako opustajuce. Grad ima tako divan duh, ljudi su prijatni, ima mnogo stranaca, pre svega Britanaca. Povrsinski, nije mnogo veliki, ali je gotovo svaka ulica prica za sebe. Ima divne mostove, vecina gradjevina je iz starijeg doba, ali se sve fasade odrzavaju. Centralni deo grada-stari grad je sacinjen od kaldrmisanih ulica, lepih gradjevina i setackih zona. Grad je prilicno romantican i idealan je za setnju u dvoje. ;) Treba izdvojiti bar tri dana da bi se uzivalo u ovom gradu, ali mi smo malo u zurbi, tako da cu ja, stavise, vec veceras da krenem za Bec. E, da. I Berlin je jeftiniji od Beca i inace je najjeftiniji grad u Nemackoj (otprilike kao u Beogradu, nesto je i jeftinije), a Prag je jeftin, pogotovo pivo! Ovde sam dosla sa koleginicom Sonjom, pa smo se sastale sa jos 5 momaka-vecina je sa FON-a. Otisli smo sinoc u jednu pivnicu, tamo zaseli, pridruzila su nam se i trojica momaka iz Irske. Pivo je bas dobro i jeftno, tako da ja bez problema popih 2 krigle od 0.5l. Potom smo otisli u najpoznatiji klub u gradu koji ima nekih 5 nivoa i prepun je stranaca. Provod je bio odlican. U hostelu smo bili u 4:30h, a morali smo da se odjavimo u 10h. Veselo, veselo. Ovde su uvece svi pijani (stranci) i prilaze bez posebnog razloga da nesto pitaju, javljaju se svima i bas je veselo po onim divnim, kaldrmisanim ulicama...
Praha

2 comments:

  1. Sto tako kratko ostajete u Pragu? Jel to tako organizovano? U svakom slucaju, lep provod u nastavku putovanja i pozdravi Sonju!
    Boki

    ReplyDelete
  2. E da sam ti ja tamo za to pivo! Napi me Miško.
    Marko Jovanović

    ReplyDelete