25 Jul 2009

Berlin- 2.dan

E, ovi Nemci su nas stvarno organizovali u min. Iako mi je prvog dana utisak o Berlinu bio los, to i dalje stoji, ali se malo popravio kada smo zasli u druge krajeve grada. Inace, u Berlinu smo se prejeli od hrane koja je bila izvrsna. Imali smo neki sity rally- spojili su nas sa ostalim Balkancima koji su dosli: Albancima, Crnogorcima, Bosancima, studentima sa Kosova i u grupama po 10 smo dobili zadatke i uputstva sta da saznamo, slikamo, uradimo, nacrtamo. Nakon te setnje od 3h imali smo prijem kod bivseg predsednika Nemacke koji ima 89god. Covek je zmaj, ali naravno da su nastale provokacije od strane ovih sa Kosova. Bas je bilo neprijatno kad je neka njihova devojka rekla da srpski politicari dolaze na Kosovo i setaju se samo tamo, jer veruju da je to njihova teritorija, a bila je tako cinicna. Nas iz Srbije 70, nijh 10 i ostalih ne znam koliko i vecina je negodovala, a onda je izasao jedan nas decko i bas fino objasnio kakvi su oni prostaci i da mi ne nasedamo na provokacije, ali onako sve diplomatski. E, bas ako. Uvece smo imali svecani prijem i najkreativniji timovi sity rally-ja su dobili nagrade. Pio se tu i sampanjac, jela fina jela, a onda je pocela i zurka. Sve u svemu, Nemci nam nisu ostavili mnogo vremena za razgledanje, a ono sto sam videla, ostavilo mi je utisak da se sve vrti oko dogadjaja novije istorije, da je grad prilicno siv, depresivan, naravno, ima i lepih stvari, ali nikada tamo ne bih zivela.

3 comments:

  1. Miro, sto se Siptara tice, ponasajte se diplomatski, sto ti kazes, kao da ne postoje! Samo da znas da oni uzivaju jako veliku podrsku Nemaca, kao i u Holandiji! Cini mi se da ides i tamo!

    ReplyDelete
  2. E, inace, lepa ti je ova slicica!

    ReplyDelete
  3. Nemci su ti to

    ReplyDelete