8 Aug 2009

San Sebastian


Na zalost, ovde cu provesti samo 2 noci, tj. jos veceras i sutra ujutro moram da krenem za Barselonu. Malo sam uznemirena cinjenicom da jos uvek nemam tamo rezervisan hostel i da cu putovati ka tamo i provesti 2 dana sama. Inace, ovde u Spaniji je Semana Grande, kao sto sam naziv kaze njihova velika nedelja i veliki praznik koji oni proslavljaju, tako da ce i u ovom gradu veceras biti svecano otvaranje i vatromet. Grad je bas fin i ziv. Za hostel bih rekla da je velika kuca u koju je smesteno 15 ludaka. Jednom Italijanu je bio rodjendan, pa smo dobili i tortu i bas je bilo veselo. Ovde su stalno zurke. Hostel nam je na bas dobroj poziciji u samom centru starog grada i ulice one uske, lepe su svuda okolo i stalno su prepune ljudi, osim ujutro, naravno, kad se svi oporavljaju od pijancenja. Plaze su predivne, ali je ovde samo 21C i bas je hladno za kupanje, mada je voda u okeanu, tj. zalivu topla. Ima velikih talasa, pa ljudi idu na surfing. Po ulicama se moze naci veliki broj barova, znate onih kao u Seranovima gde sunke vise iznad sanka i koji su uvece puni ljudi koji jedu njihove neke spacijlitete i pijance. Valjda cu probati nesto od toga.Elem, uzivam ovde, upoznala sam neke otkacene ljude, ali smo hostel bas mnogo platile (za 2 noci dadoh 59e), a sutra vec moram da idem zbog rezervacija, ako mislim da dodjem do Barse.
San Sebastijan

4 comments:

  1. E ode Maja na proslavu 10 godina od mature.A ja moram da ti se pohvalim da veceras idem na 18- ti kod novog decka gasterbajtera;)I tako,ne znam vise sta da ti kazem,jedva cekam da dodjes. Najbolja sestra

    ReplyDelete
  2. joj al je bilo na maturi. joj pijan sam i sad, joj, joj,joj, bilo je ekstra, svi do jednog pijani bila je ludnica, prava ludnica, a tek tvoja Maja...

    ReplyDelete
  3. Lepo, bas lepo. Dakle, Prcko, ti skitas uveliko, a i ovi matori ne zaostaju.Kad dodjem, hocu sve detalje da cujem.

    ReplyDelete
  4. Smrc...gledam ove tvoje slike iz San sebastijana i setih se kad sam ja bila i koliko mi je lepo bilo.

    Jeca-Chupa

    ReplyDelete